Tänään (8.7.2014) Lohjan Autokeskus: Uusi Auris oli ensihuollossa parin tuhannen kilometrin ajon jälkeen, kuten Toyotalla on ollut tapana. Huoltopäällikkö Timo Järvinen luovuttaa auton
minulle ja kysyn samalla hänen eläkkeellelähdöstään, joka päättää meidän 23
vuotta jatkuneen ja hyvin sujuneen asiakassuhteemme, joka on ollut tärkeimpiä
syitä pitäytyä Toyotaan. Kättelemme eläkkeelle menon kunniaksi ja kiittääkseni, ja hetki on ihan oikeasti haikea.
Järvinen ehtii olla töissä 40 vuotta.
Elokuu 1991 suuren laman kynnyksellä: Ensimmäistä Toyotaani
eli Carina II huolletaan Järvisen johdolla ja sille tehdään varmuuden vuoksi
nelipyöräsuuntaus, mikä onkin ensi kosketukseni huollon tarkkuuteen. Täytyy
tunnustaa, että kertakaan 900 tuhannen kilometrin Toyotalla ajon aikana eivät
renkaat ole kuluneet epätasaisesti. (Edelliset autot olivat Fiatteja, ja niissä
renkaat kuluivat miten sattui.)
Suuren laman loputtua Carina II vaihtuu käytettyyn Carina
E:hen, joka puolestaan vaihtuu uuteen farkku-Corollaan vuonna 2003. Kun Corolla
farkkua ei enää ole myynnissä, niin vuonna 2009 ostan uuden farkku-Avensiksen
ja nyt sitten hybridi-Auriksen. Ja kaikki siis huollettu Järvisen johdossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti